Економіка

Ми не зупиняли жодного дорожнього проєкту під час пандемії - глава Укравтодору Кубраков

Боротьба з економічними наслідками коронавірусу так само важлива, як і організація опору самій хвороби. Про це заявив глава Укравтодору Олександр Кубраков.

З цієї причини назва спеціального фонду, виділеного для боротьби з хворобою, в повному обсязі відбиває його призначення, вказує Кубраков.

"Навесні в уряді почали обговорювати різні варіанти подолання наслідків коронакризи - не тільки в галузі охорони здоров'я, а й в економіці. Був обраний механізм спецфонду, який отримав назву "Фонд боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, викликаної коронавірусом SARS-CoV-2, і її наслідками". Така назва дійсно фокусує увагу виключно на медичних заходах - тому що мова йде про боротьбу з хворобою, а не з наслідками коронакризи", - сказав він.

Держава зробила правильно, використовуючи ці кошти не тільки на забезпечення системи охорони здоров'я, а й на згладжування економічних наслідків пандемії, вважає глава Укравтодору.

"Як підтверджують дослідження Світового банку та Всесвітньої організації охорони здоров'я, економічні наслідки коронакризи можуть привести до більшої кількості смертей, ніж власне від хвороби", - зазначив Кубраков.

За його словами, Укравтодор ефективно розпорядився коштами спецфонду: "Уже виконано та оплачено робіт на 20,5 млрд грн. Разом з іншими джерелами фінансування це дало можливість вже отримати на фініші 3700 км. Будівельний сезон триває - план в 4000 км буде виконаний".

"За свідченнями експертів Світового банку, наслідки коронакризи для України менші, ніж для сусідніх країн. Один з запобіжних факторів - це безперервний потік інвестицій в інфраструктуру. Адже, нагадаю, що ми не зупиняли жодного дорожнього проєкту за весь час пандемії", - підкреслив він.

Також він повідомив, що 35 млрд грн на інфраструктуру планувалося виділити ще на початку року, до пандемії.

"У відкритому доступі офіційна презентація наших планів - де суму в 35 млрд грн ми даємо третім джерелом "Великого будівництва" доріг, як "додаткове бюджетне фінансування". Це мали бути гроші Нафтогазу, який він отримав від Газпрому за рішенням Стокгольмського арбітражу. Ці кошти були спрямовані на державні дороги через механізм спецфонду", - пояснив Кубраков.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ