Економіка

Кияни за останні три місяці підвищили рівень плати за послуги ЖКГ - КМДА

Станом на четвер, 13 серпня, рівень оплати спожитих житлово-комунальних послуг з урахуванням оплати боргів у Києві становить 94%, повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації (КМДА).

"Тобто кияни за останні три місяці підвищили рівень оплати за послуги та активніше почали розраховуватися з боргами, що накопичилися в опалювальний період. Міська влада дякує жителям міста за таке відповідальне ставлення до оплати послуг, адже належний рівень розрахунків дає змогу підприємствам працювати стабільно, вчасно оплачувати енергоносії, виплачувати заробітну плату тощо", - йдеться в повідомленні КМДА.

За словами заступника голови КМДА Петра Пантелеєва, Київ - місто з найбільшою кількістю споживачів житлових і комунальних послуг в Україні.

"Загалом у столиці близько мільйона особових рахунків, за якими здійснюється нарахування різних видів послуг. І на сьогодні жителі столиці демонструють належну їх оплату. Більше того, багато родин у міжопалювальний період оплачують борги, що могли накопичитися за опалювальний період, коли нарахування вищі. Провалів у платіжній дисципліні немає попри нелегкий період карантину та складний фінансовий стан для багатьох споживачів. Ми за це дякуємо людям", - сказав Пантелеєв.

Він також нагадав, що київські підприємства на період карантину не здійснюють нарахування і стягнення неустойки (штрафів, пені) за несвоєчасне здійснення платежів за житлово-комунальні послуги.

"Також ми наполегливо радимо при оплаті комунальних і житлових послуг користуватися онлайн-сервісами. "Центр комунального сервісу" пропонує користуватися зручними муніципальними онлайн-сервісами для оплати за спожиті житлово-комунальні послуги, але кияни можуть обрати найбільш зручні та вигідні для себе сервіси", – зазначив заступник голови КМДА.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ