Економіка

АМКУ зустрівся з ритейлерами в рамках розслідування зростання цін, залучив до справи 27 постачальників та агровиробників

Київське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету (АМКУ) в рамках розслідування справи щодо подорожчання продуктів харчування в Києві та області в березні викликало для надання протокольних пояснень представників найбільших мереж продовольчих магазинів.

"Сьогодні ми зустрілися з представниками NOVUS, "ЕКО маркет", "Велика Кишеня", "Велмарт", "Сільпо". "Ашан", METRO Cash&Carry Ukraine, "АТБ-Маркет", VARUS, BILLA подали клопотання щодо надання пояснень в онлайн режимі, і сьогодні спеціалісти Київського відділення спілкувалися з ними через відеозв’язок. Отримані свідчення опрацьовуються", - написав голова Київського тервідділення АМКУ Олексій Хмельницький у Facebook у понеділок.

За його словами, у вівторок АМКУ очікує зустрічі з постачальниками (оптовиками) і виробниками продуктів харчування.

"Розпорядженням адмінколегії Київського ТВ до справи залучено ще 27 суб’єктів господарювання (постачальників продукції). Зокрема, ТОВ "Українська оптово торгівельна компанія", ТОВ "ТОМАТТІ", ТОВ "Компанія "Консалтинг-Інвест", ТОВ "Торговий дім "КАЛИНІВКА-ПРЕМІУМ", ТОВ "ОЛІМП", ТОВ "ТРІО", ТОВ "Агріко Україна", ТОВ "Украгрокомплекс НВП" та ін. Попри велике навантаження ми намагаємося провести аналіз відповідей з метою формування позиції у справі найближчим часом", - резюмував він.

Як повідомлялося, 26 березня Хмельницький повідомив про початок розслідування за фактом суттєвого подорожчання продуктів у Києві щодо торговельних мереж, а також компаній-постачальників ТОВ "Світ овочів", ТОВ "Гала Фудз", ТОВ "Саркара-Груп", ТОВ "Овочевий край", ТОВ "Август-Кий", ТОВ "Агроінвест-Логістик", ТОВ "Агро-Овен", ТОВ "Брокінтерком", ТОВ "Перспектива", ТОВ "Зовнішторгресурс", ТОВ "Агробізнесвектор", ПП "Інтер овочі", ТОВ "Аттуаль", ТОВ "Елітпрайм", ТОВ "Авега-2018".

У разі встановлення фактів порушення законодавства про захист економічної конкуренції органами АМКУ може бути накладено штрафи в розмірі до 10% обігу компанії за попередній рік.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ