Економіка

АТБ знижує торговельну націнку на продукти першої необхідності на 2-8%, знімає обмеження на продаж товарів в одні руки

ТОВ "АТБ-Маркет" (Дніпро), що володіє в Україні мережею магазинів формату "дискаунтер" і входить до складу корпорації "АТБ", знижує торговельну націнку на продукти першої необхідності на 2-8% з 1 квітня, а також знімає обмеження на продаж товарів в одні руки.

"В умовах економічної кризи та загальнонаціонального карантину, а також у зв'язку зі стрімким підвищенням відпускних цін із боку постачальників на продукти харчування і товари першої необхідності компанія "АТБ-Маркет" із 1 квітня 2020 року знижує торговельну націнку на деякі категорії продуктів харчування", - повідомила прес-служба АТБ у середу.

Так, крупи, макаронні вироби, сіль, цукор, борошно, бакалія подешевшають на 2-3%, овочі та фрукти - на 4-8%.

Крім того, у всіх магазинах АТБ знімаються обмеження щодо продажу товарів в одні руки. У разі ажіотажу на деякі групи товарів, компанія залишає за собою право вводити локальні обмеження на продаж.

Як повідомлялося, мережа АТБ підвищила ціни на соціальні категорії продуктів харчування та товари першої необхідності на тлі зростання закупівельних цін постачальників.

Корпорація "АТБ" - об'єднання компаній у сфері роздрібної торгівлі, виробництва та продажу продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія "АТБ-маркет", кондитерська фабрика "Квітень" (ТМ Bravissimo, "Квітень", Biscuits Collection), м'ясна фабрика "Фаворит Плюс" (ТМ "Добров", "М'ясна лавка", "Ковбасний ряд"), спорткомплекс "Схід" у Дніпрі. У корпорації налічується понад 64 тис. співробітників.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ