Економіка

АТБ підвищує ціни на продукти харчування та товари першої необхідності через зростання цін постачальників

ТОВ "АТБ-Маркет" (Дніпро), що володіє в Україні мережею магазинів формату "дискаунтер" і належить до складу корпорації "АТБ", підвищує ціни на соціальні категорії продуктів харчування та товари першої необхідності на тлі зростання закупівельних цін постачальників.

Як повідомила прес-служба компанії, продукти з "борщового набору" (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35-128%, цукор - на 8%, макаронні вироби - на 9,5%, крупи - на 11%, гречка - на 51%, борошно - на 5%, яйця - на 6%.

"Компанія "АТБ-Маркет" змушена підвищити ціни на продукти харчування та товари першої необхідності. Така ситуація пов'язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торговельної мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі", - йдеться в повідомленні.

За даними компанії, підвищення цін постачальників пов'язані з карантинними заходами, зокрема із забороною на велику кількість працівників в одному приміщенні, транспортними обмеженнями.

Як повідомлялося, АТБ на час карантину ввів у всіх магазинах обмеження з продажу товарів в одні руки.

Корпорація "АТБ" - об'єднання компаній у сфері роздрібної торгівлі, виробництва та продажу продуктів харчування. До складу корпорації належить роздрібна компанія "АТБ-маркет", кондитерська фабрика "Квітень" (ТМ Bravissimo, "Квітень", Biscuits Collection), м'ясна фабрика "Фаворит Плюс" (ТМ "Добров", "М'ясна лавка", "Ковбасний ряд"), спорткомплекс "Схід" у Дніпрі. У корпорації налічується понад 64 тис. співробітників.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ