Економіка

"Інтерпайп" заявляє про навмисне створення постачальниками електроенергії дефіциту на ринку

Міжнародна вертикально інтегрована трубно-колісна компанія (ТКК) "Інтерпайп" заявляє про навмисне створення постачальниками електроенергії дефіциту на ринку.

"За 1,5 місяці роботи нового ринку електроенергії компанія щодня не могла купити на ринку на добу вперед і внутрішньодобовому ринку електроенергію в повному обсязі через відсутність пропозиції з боку постачальників навіть за максимальною ціною", - йдеться в прес-релізі компанії.

Як уточнює "Інтерпайп", зазвичай така ситуація має місце в нічні години, що, на думку компанії, суперечить здоровому глузду, оскільки вночі споживання електроенергії суттєво нижче, ніж удень. Крім того, з середини липня така ситуація вже почала даватися взнаки і в денні години. Тобто, жоден із постачальників не виходить на ринок із пропозицією, що змушує споживачів йти на балансувальний ринок, споживати і розраховуватися за електроенергію за фактом споживання за вищою ціною балансувального ринку.

Якщо на початку липня денний дефіцит становив 5-8% від потреби "Інтерпайпу", то до 15 серпня він став рекордним і становить 16%, зазначає прес-служба. Отже, за 1,5 місяці витрати компанії на електроенергію зросли в середньому на 20-25% з урахуванням тарифу на передання порівняно з червневими витратами.

Директор із фінансів та економіки "Інтерпайпу" Денис Морозов зазначив, що новий ринок електроенергії так і не став ринком у повному розумінні цього слова.

"Крім зростання цін, закономірністю вже став дефіцит пропозиції в будь-який час доби. Ми розуміємо, що фізично електроенергія є, але на ринок вона не потрапляє. Наявна модель вигідна деяким виробникам і посередникам, але не вигідна споживачам. Для промислових споживачів збиток прямий - зростання ціни електроенергії, а для побутових споживачів - непрямий, через подорожчання вартості товарів і послуг, для виробництва яких використовується електрика", - наводить його слова прес-служба.

При цьому, наголошується в прес-релізі, "загальновідомо, що Україна має надлишкові генерувальні потужності та є експортером електроенергії".

"Інтерпайп" - українська промислова компанія, виробник сталевих труб і залізничних коліс. Продукція компанії постачається більше ніж до 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках СНД, Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2018 році "Інтерпайп" реалізував 857 тис. тонн готової продукції, зокрема - 189 тис. тонн залізничної продукції. Продаж залізничної продукції здійснюються під брендом KLW.

В "Інтерпайпі" працюють 12 тис. співробітників. У 2018 році компанія перерахувала до бюджетів усіх рівнів 2,17 млрд грн.

У структурі компанії - п'ять промислових активів: "Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ) ", "Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ) ", "Інтерпайп Ніко-Тьюб", "Дніпропетровський Втормет" та електросталеплавильний комплекс "Дніпросталь" під брендом "Інтерпайп Сталь".

Кінцевим власником Interpipe Ltd. є український бізнесмен Віктор Пінчук та члени його сім'ї

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ