Економіка

"Укрпошта" оперативно вирішила з ПриватБанком конфлікт про нечесну конкуренцію

Керівництво ПриватБанку засудило використання окремими його працівниками недобросовісної конкуренції у вигляді листівок із закликом до клієнтів "Укрпошти" переходити на обслуговування до ПриватБанку під приводом нібито скасування з 1 січня 2019 року видачі пенсій у поштових відділеннях, повідомив генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський.

"Заходи дисциплінарного характеру буде вжито до відповідних працівників. Додатково буде заборонено матеріальну чи іншу мотивацію працівників "Укрпошти" (листонош та операторів) з метою переведення поточних клієнтів на обслуговування до ПриватБанку", - написав він на своїй сторінці в Facebook у ніч на вівторок.

За кілька годин до цього І.Смілянський пообіцяв відключити термінали ПриватБанку в разі, якщо останній продовжить поширення неправдивої інформації про роботу компанії, проілюструвавши його листівкою з Чернівців.

Однак ПриватБанк оперативно відреагував, і представник прес-служби фінустанови Інна Музичук протягом години повідомила в коментарях до постів голови "Укрпошти", що банк "знайшов джерело зла та вжив заходів".

І.Смілянський пізніше повідомив, що "Укрпошта" і ПриватБанк також домовилися продовжити співпрацю в зарплатних проектах, проектах корпоративного кредитування, а також кредитування та обслуговування клієнтів банку через мережу поштових відділень.

Як повідомлялося, "Укпрпошта" спочатку повідомила про можливість часткової відмови від виплат пенсій на селі через відмову Пенсійного фонду оплачувати ці послуги відповідно до їхньої собівартості. Однак після наступних протестів Верховна Рада в держбюджеті на 2019 рік передбачила виділення 500 млн грн на витрати "Укрпошти" з доставки пенсій.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ