Запровадження на частині території України воєнного стану потребує уточнення статусу українських трудових мігрантів у РФ - президент УСПП
Запровадження з 26 листопада в десяти областях України воєнного стану з огляду на відкриту військову атаку та захоплення РФ кораблів Військово-Морських сил України в Керченській протоці потребує роз'яснення статусу українських трудових мігрантів, що перебувають у Росії, вважають в Українському союзі промисловців і підприємців (УСПП).
На думку президента УСПП Анатолія Кінаха, оцінки якого у вівторок озвучила його прес-служба, питання про статус українських трудових мігрантів у РФ, чисельність яких, згідно з даними міжнародної статистики, на сьогодні оцінюється в 2-2,5 млн людей, потребує роз'яснення та особливої уваги з боку української влади.
Не менш важливим у новій ситуації, за його словами, є також питання "про долю їхніх грошових переказів на батьківщину".
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
В Раді формується робоча група з питання можливих виборів президента під час воєнного стану - Арахамія
12:45, 22.12.2025
Воєнний стан не звільняє державу від сплати пені за затримку відшкодування ПДВ — КАС ВС
17:01, 16.12.2025
Чинне законодавство не дає відповіді на питання, де вибори можливі у разі припинення вогню чи завершення воєнного стану, - Айвазовська
10:43, 15.12.2025
Для виборів потрібно безпекові умови, перемир'я і завершення воєнного стану - думки експертів та політиків
13:16, 10.12.2025
Зеленський продовжив воєнний стан і загальну мобілізацію ще на 90 днів
17:29, 30.10.2025
ОСТАННЄ
НБУ підвищив порогове значення заборгованості для даних з кредитреєстру до 86,47 тис. грн
21:17, 26.12.2025
Держбанк організував з 5 банками консорціумний кредит на 21,5 млрд грн для підприємства ОПК під держгарантію
21:12, 26.12.2025
"Укрнафта" завершила ребрединг колишніх АЗК Shell
19:15, 26.12.2025
Ліцензування "Ростехнадзором" блоку ЗАЕС нікчемне і не несе правових наслідків – Міненерго
19:06, 26.12.2025
Світовий банк позичив Україні $196,3 млн під гарантії Японії за проєктом SURGE зміцнення фіскального управління