Економіка

EVO та Rozetka завершили злиття бізнесів

Маркетплейси EVO та Rozetka завершили операцію зі створення об'єднаної компанії, повідомила прес-служба групи компаній EVO у вівторок.

"Завершено формальності зі злиття групи компаній EVO та найбільшого інтернет-супермаркету Rozetka. Об'єднана компанія створюватиме більше можливостей для українських підприємців на своїх платформах, а також покращуватиме клієнтський досвід онлайн-покупок", - йдеться в повідомленні.

Як повідомлялося з посиланням на CEO групи компаній EVO Миколи Палієнка, об'єднаною компанією управлятиме рада директорів, до якої увійдуть представники обох сторін.

За його словами, найближчим часом глобальних змін у роботі групи компаній EVO не буде. Усі проекти і команди продовжать свою роботу.

Як повідомлялося, Антимонопольний комітет України дозволив власникам маркетплейса Rozetka отримати контроль над маркетплейсами групи компаній EVO.

Rozetka заснована в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. В наступні роки компанію трансформували в мультикатегорійний онлайн-супермаркет.

ТОВ "Розетка.УА" в 2017 році збільшило виручку на 24,5% - до 6 млрд грн, а його чистий прибуток зріс на 9,3% - до 8,91 млн грн.

Влітку 2017 року інвестиційна компанія Horizon Capital, один із лідерів ринку private equity в Україні, повідомила про покупку міноритарного пакету акцій Rozetka.ua в Ірини та Владислава Чечоткіних, проте розмір цього пакета не оголошувався.

Основний бізнес EVO - маркетплейси. Проекти групи працюють в Україні, Білорусі, Росії, Казахстані.

У травні 2016 року електронний майданчик Prom.ua було реорганізовано в групу компаній EVO.

Група реалізує B2C, B2B, B2G і C2C проекти в інтернеті. Так, у рамках EVO розвиваються такі проекти, як Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, "Вчасно", Shafa.ua.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ