Економіка

Участь в експерименті моніторингу емоцій є добровільною - МХП

 Інноваційний пілотний проект моніторингу емоцій в агрохолдингу "Миронівський хлібопродукт" (МХП) проходить тестування, і участь співробітників у ньому є добровільною, повідомила директор департаменту управління персоналом і комунікацій МХП Ксенія Прожогіна.

"Проект проходить тестування, його не впроваджено! Доки тривають дослідження, нам добровільно допомагають у цьому понад 70 співробітників, які підтвердили свою готовність експериментувати", - написала вона на своїй сторінці у Facebook.

Директор департаменту додала, що за допомогою цих добровольців група психологів та експертів, що використовують світову практику міжнародних корпорацій, навчає техніку розпізнавати емоції, працювати з цими даними та сигналізувати про проблеми.

К.Прожогіна зазначила, що це проект комп'ютерного моделювання, а не стеження. "Його мета - зрозуміти, чи не перебуває людина в пограничному стані, в якому вона системно руйнує сама себе", - пояснила директор департаменту.

За її словами, у разі фіксації з людиною поговорить представник HR, щоб допомогти впоратися їй із проблемою.

К.Прожогіна також уточнила, що розказана головою правління МХП Юрієм Косюком на форумі "Диригенти змін" історія про співробітника, якому поставили запитання через набір ним ваги, не стосується проекту. "Це просто приклад, який ілюструє складність виявлення реальних причин демотивації співробітників", - пояснила вона.

Директор департаменту зазначила, що ключова теза програми полягає в тому, що щасливі люди ефективніші у своїй діяльності, тому такі дослідження ступеня задоволеності персоналу є поширеною практикою провідних компаній світу, серед яких вона назвала Google, Twitter, Facebook, Flickr, YouTube, Ricoh, Fujifilm, Canon, Nikon.

В інтерв'ю РБК вона уточнила, що проект МХП враховує наявний досвід, але є розробкою вітчизняних IT-спеціалістів та авторів низки стартапів, які активно співпрацюють із міжнародними дослідницькими інститутами та бібліотекою Behavioural Science Institute. За її словами, другу частину команди, представлену сертифікованими психологами та експертами, очолює психолог Вадим Колесников.

К.Прожогіна повідомила, що після завершення тестового проекту, в якому беруть участь переважно представники відділів HR та IT, буде проведено аналіз і корекцію з урахуванням "зворотного зв'язку" від учасників експерименту, після чого вирішуватиметься питання про повноцінне впровадження.

"Розраховуємо, що процес займе не менше одного року. "Йтимемо" від підрозділу до підрозділу, від підприємства до підприємства", - сказала директор департаменту управління персоналом і комунікацій МХП, уточнивши, що планується також широка інформаційна кампанія із роз'яснення суті проекту.

"Миронівський хлібопродукт" є найбільшим виробником курятини в Україні. Здійснює також виробництво зернових, соняшникової олії, продуктів м’ясопереробки. На європейський ринок МХП постачає охолоджені півтуші курей, які переробляються, зокрема, на його підприємствах у Нідерландах та Словаччині. Земельний банк агрохолдингу станом на кінець 2017 року становив близько 370 тис. га.

Чистий прибуток МХП у 2017 році зріс у 3,3 раза - до $230 млн порівняно з 2016 роком, виручка - на 13,4%, до $1,288 млрд. За перше півріччя 2018 року чистий прибуток МХП скоротився на 10% - до $190 млн порівняно з аналогічним періодом 2017 року, виручка зросла на 16% - до $694 млн.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ