Економіка

Копіювання маркування відомих алкогольних брендів почастішало вдвічі

Європейська Бізнес Асоціація (ЄБА) занепокоєна випадками використання маркування алкогольних напоїв, максимально схожого з відомими брендами, що може свідчити про несумлінну конкуренцію.

"Відверте копіювання зовнішнього вигляду брендів набирає обертів. Порівняно з минулим роком такі випадки почастішали майже вдвічі. Отже, в бізнесу виникає дедалі більше питань, пов'язаних з охороною прав на торговельну марку, дизайн, форму упаковки та доведенням споживачеві, що зовнішня схожість зовсім не гарантує схожості за смаком", - зазначає ЄБА в прес-релізі.

Фахівці асоціації пояснюють, що маркування може відрізнятися від оригіналу однією або кількома літерами, відтворювати лише образ оригінального продукту за допомогою схожого шрифту та колірної гами або присвоювати назву напою.

ЄБА також зазначає, що Антимонопольний комітет України визнав факти низки порушень авторських прав щодо використання назв і етикеток, візуально схожих на оформлення товарів однієї з компаній.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ