Мінінформполітики за результатами 2018 року витратить близько 35 млн грн на медійну популяризацію України за кордоном
Міністерство інформаційної політики очікує, що його витрати на популяризацію України за кордоном у мас-медіа за результатами року становитимуть близько 35 млн грн, заявив держсекретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.
"Загалом на кінець року сподіваємося вийти на цифру близько 35 млн грн за цей рік на медійну популяризацію України за кордоном", - повідомив А.Біденко під час прес-конференції в Києві в четвер.
Зокрема, популяризація на телеканалі EuroNews за контрактом коштуватиме близько 3 млн грн. На інші сфери популяризації в засобах масової інформації, тендер щодо яких ще триває, буде витрачено близько 26 млн грн.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Україна посилається на правила ЄС у мирному плані, бо ми є майбутнім членом союзу – Зеленський щодо питань мови та релігії
13:32, 27.12.2025
Україна припинила угоду з Кубою про взаємне звільнення від плати за користування приміщеннями посольств
17:12, 25.12.2025
Фон дер Ляєн згадала Україну в різдвяному привітанні
12:38, 25.12.2025
Парламентарії України та Молдови окреслили пріоритетні напрями співпраці на 2026 рік
12:05, 25.12.2025
Через ракетно-дронову атаку запроваджені аварійні відключення е\е в кількох регіонах України - Укренерго
07:42, 23.12.2025
ОСТАННЄ
Оновлена стратегія управління держборгом України зберігає фокус на залученні роздрібних інвесторів
18:50, 27.12.2025
НБУ підвищив порогове значення заборгованості для даних з кредитреєстру до 86,47 тис. грн
21:17, 26.12.2025
Держбанк організував з 5 банками консорціумний кредит на 21,5 млрд грн для підприємства ОПК під держгарантію
21:12, 26.12.2025
"Укрнафта" завершила ребрединг колишніх АЗК Shell
19:15, 26.12.2025
Ліцензування "Ростехнадзором" блоку ЗАЕС нікчемне і не несе правових наслідків – Міненерго