Економіка

Wal-Mart зібрався піти з японського ринку

Американська Wal-Mart Stores, найбільший традиційний рітейлер світу, вивчає перспективи продажу японського бізнесу і веде відповідні переговори з банками, повідомляє The Financial Times з посиланням на інформовані джерела.

Японський ринок вважається одним з найскладніших для іноземних рітейлерів. Наприклад, Tesco і Carrefour так і не змогли підібрати правильну стратегію і відмовилися від роботи в Японії. Wal-Mart прийшла до Японії в 2002 році, проте мережа її супермаркетів Seiyu не добилася відчутного успіху.

У січні поточного року Wal-Mart домовилася про співпрацю з Rakuten Inc. - найбільшою компанією Японії в сфері інтернет-торгівлі, щоб зміцнити конкурентні позиції в боротьбі з Amazon.com Inc. в Азії і США.

У квітні Wal-Mart об'єднала британські активи (мережа продуктових супермаркетів Asda) з компанією J Sainsbury, а в червні - продала контрольний пакет акцій бразильського підрозділу. Разом з тим Wal-Mart має намір поборотися з Amazon за індійський ринок: рітейлер оголосив про намір вкласти $ 16 млрд в компанію Flipkart.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ