Економіка

Coca-Cola вперше випустила алкогольну газовану воду, але лише для японського ринку

 Виробник безалкогольних напоїв Coca-Cola вперше за 132 роки існування випустив алкогольний газований напій із лимонним смаком, який призначений лише для японського ринку, повідомляє BBC.

Газовану воду розлито в банки об'ємом 350 мл, у неї три варіанти міцності - 3%, 5% і 7%, зазначає журнал Fortune. Ціна - 150 єн ($ 1,40) за банку.

Наразі новий продукт, який отримав назву Lemon-Do, продається лише в магазинах острова Кюсю. Coca-Cola не планує виводити його на світовий ринок і навіть просувати за межами острова.

Запуск націлено на молодих японських споживачів, особливо на жінок. Як зазначає BBC, Coca-Cola намагається конкурувати з напоєм "Сhuhai" або "Chu-Hi" - газованою водою з ароматизаторами, до якої додається місцевий алкогольний напій сетю, що стрімко набирає в Японії популярності напоєм. Chu-Hi також продається в банках і містить від 3% до 8% алкоголю.

В Японії Chu-Hi вважається альтернативою пиву, при цьому він зазвичай дешевший і набагато різноманітніший за смаковими характеристиками і відсотком вмісту алкоголю. Його вже випускають японські пивоварні гіганти Kirin, Suntory і Asahi. Найпоширеніші ароматизатори в таких напоях - цитрусові, наприклад, грейпфрут або лимон.

У 1978 році Coca-Cola придбала виноградники в Каліфорнії і виробника і дистриб'ютора вина в Нью-Йорку, розраховуючи скористатися розквітом винного ринку в США. Однак вже до 1982 року компанія відмовилася від цього бізнесу через низьку рентабельність: маржа безалкогольних напоїв становила 20-30%, а для вина на той момент - 2-4%.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ