"Нова пошта" проходить процедури для вступу до Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаенса - бізнес-омбудсмен
Найбільша українська компанія з експрес-доставки "Нова пошта" проходить процедури, щоб стати членом Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаенса (UNIC), повідомив бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета.
"Нова пошта" лише вступає в мережу UNIC - проходить відповідні перевірки. Вони були ініціаторами самого проекту, але потім не виконали усіх процедур для членства в мережі, як інші компанії. Однак я радий, що компанія все ж зробила цей крок", - сказав він в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
Загалом UNIC за півроку збільшив кількість членів із 42 у жовтні 2017 року до 55.
"Мережа розвивається. Але вимоги до претендентів досить високі, тому ця цифра не надто стрімко збільшується", - прокоментував Альгірдас Шемета.
При цьому він зазначив, що Офіс бізнес-омбудсмена отримав скаргу від "Нової поштою" щодо нещодавніх обшуків у компанії.
"Деталі не можу коментувати, тому що у нас зараз триває розслідування. Ми отримали офіційну скаргу від "Нової поштою", де вони вказали можливі порушення як законодавчих, так і підзаконних актів, пов'язаних із діяльністю правоохоронних органів. Ми на стадії перевірки цих фактів", - зазначив А.Шемета.
Повний текст інтерв'ю буде опубліковано на головній сторінці сайту агентства interfax.com.ua.