Економіка

Китайський алкогольний гігант Moutai показав максимальне зростання прибутку

Компанія Kweichow Moutai Co. ( "Маотай"), флагман лікеро-горілчаної промисловості Китаю і найбільший за капіталізацією виробник міцного алкоголю в світі, в 2017 році продемонструвала найшвидше зростання прибутку за шість років.

Як заявила компанія, акції якої котируються на Шанхайській фондовій біржі, чистий прибуток за підсумками минулого року зріс на 62% у порівнянні з 2016 роком, до 27,1 млрд юанів ($ 4,32 млрд). Річна виручка підвищилася на 49,8%, до 58,2 млрд юанів.

Результати перевищили очікування як ринку, так і самої компанії.

Moutai особливо відзначила бурхливе зростання продажів елітних сортів горілки байцзі. За даними Bain & Co., ринок предметів розкоші в Китаї виріс в 2017 році на 20% - максимум з 2011 року.

"Маотай" - це підвид традиційного китайського міцного алкогольного напою байцзі (40-60 градусів) з зерна різних злакових культур, включаючи сорго, рис, гаолян. Саме байцзі китайці найчастіше п'ють за обідом або вечерею, крім того, довгі десятиліття цей напій обирали при проведенні банкетів та інших офіційних заходів. Компанія "Маотай" розташована в однойменному селищі провінції Гуйчжоу на південному заході Китаю.

У Китаї "Маотай" п'ють на офіційних прийомах, весіллях та інших важливих заходах, дарують друзям і почесним гостям. Крім того, цей напій експортується, відзначає агентство "Синьхуа". У 2017 році обсяги експорту склали майже 63,8 тис. тонн.

За даними Китайського союзу легкої промисловості, в 2017 році загальна виручка алкогольної промисловості Китаю досягла 1 трлн юанів, при цьому сукупний прибуток галузі зріс на 36%, до 100 млрд юанів.

Капіталізація Moutai за останні 12 місяців підскочила на 77,8% і тепер перевищує $ 140 млрд, випереджаючи британську Diageo, що володіє брендами Smirnoff і Guinness. Ринкова вартість Diageo складає близько $ 83 млрд

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ