Економіка

Затверджений проект реконструкції ділянки залізничного шляху Долинська - Миколаїв

Кабінет Міністрів України розпорядженням № 47-р від 31 січня 2018 року затвердив проект "Реконструкція ділянки залізничного транспорту Долинська - Миколаїв із підвищенням пропускної здатності напрямку Знам'янка - Долинська - Миколаїв".

Як повідомила в понеділок прес-служба ПАТ "Укрзалізниця", реконструкція ділянки триватиме 33 місяці.

Загальна кошторисна вартість близько 6 млрд грн. Роботи фінансуватимуть за рахунок кредитних коштів міжнародних фінансових організацій.

Проект розроблено Одеським відділенням філії "Проектно-вишукувальний інститут залізничного транспорту "ПАТ "Укрзалізниця".

Цей проект передбачає будівництво другої колії на перегонах, реконструкцію колійного розвитку всіх станцій на ділянці, електрифікацію обох шляхів, будівництво двох нових і реконструкцію наявних тягових підстанцій, реконструкцію пристроїв СЦБ і зв'язку, будівництво і реконструкцію пасажирських платформ, реконструкцію пішохідного моста станції "Долинська", будівництво шляхопроводів на 123 км перегону Добровольський - Новий Буг і 225 км перегону Горохівка-Миколаїв, будівництво службово-адміністративних будівель для підприємств, будівництво чергових пунктів контактної мережі на станціях "Новий Буг", "Явкине" і "Миколаїв" у комплексі з необхідними службовими і господарськими будівлями, будівництво постів ЕЦ і залізничних переїздів із черговим у межах станцій.

Напрямок Долинська - Миколаїв проходить територією Кіровоградської та Миколаївської областей. Переважно ним транспортують руду, нафту і нафтопродукти, зернові вантажі, добрива. Обсяги перевезень на цьому напрямку зростають. Експлуатаційна довжина ділянки - 148 км.

"Це масштабний проект реалізовуватимуть до 2021 року. Передбачається спільне фінансування проекту за кредитні кошти ЄІБ і ЄБРР, закупівлі в рамках проекту будуть проводитися відповідно до правил закупівель ЄБРР і ЄІБ на основі відкритих міжнародних тендерів. Будівництво другої колії, електрифікація напрямку Долинська - Миколаїв і модернізація систем сигналізації та зв'язку ліквідує вузькі місця, допоможе збільшити обсяги перевезень у напрямку морських портів, зменшить термін доставки вантажів, підвищить енергозбереження, значно зменшить експлуатаційні витрати і поліпшить екологічну ситуацію в регіоні", - зазначив глава ПАТ Євген Кравцов.

У повідомленні нагадується, що в 2017 році ЄІБ провів тендер і відібрав компанію COWI (Бельгія), яка найближчим часом почне роботу з надання консультаційної підтримки ПАТ "Укрзалізниця" при здійсненні закупівель, зокрема в розробці конкурсної документації та проведенні тендерів. Після схвалення конкурсної документації міжнародні банки оголосять відкриті міжнародні тендери з відбору підрядника для виконання робіт і FIDIC-інженера для здійснення технічного нагляду.

В окремі проекти виділено реконструкцію споруд залізниці з електрифікацією і будівництвом нових пристроїв СЦБ і зв'язку на ділянці Миколаїв-Колосівка, що в межах Миколаївської області, і зовнішнє електропостачання стаціонарних тягових підстанцій 150/27,5/10 кВ "Новополтавка", "Миколаїв - тягова"на території Миколаївської області.

"Впровадження нових технологій, будівництво нових пристроїв управління рухом і переведення ділянок із тепловозів на електротягу поліпшить динаміку перевезень до портів Чорного моря і сприятиме реалізації економічного потенціалу промислових регіонів", - зазначив Є.Кравцов.

Як повідомлялося, 19 грудня 2016 року із ЄІБ було укладено фінансову угоду "Проект модернізації української залізниці (Модернізація інфраструктури ПАТ "Укрзалізниця")", що передбачає надання кредиту в розмірі EUR150 млн. Зараз фінансова угода вимагає ратифікації парламенту України.

Вже 30 грудня 2017 року з ЄБРР укладено угоду про надання позики за проектом електрифікації напрямку Долинська - Миколаїв - Колосівка, що передбачає надання кредитних коштів в розмірі EUR150 млн під держгарантію.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ