"Укрзалізниця" відновила функцію онлайн повернення квитків
ПАТ "Укрзалізниця" відновила можливість користуватися послугою повернення електронних квитків через Інтернет, повідомив виконувач обов'язків голови правління ПАТ Євген Кравцов.
"Призупинення цієї функції - це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту і спекуляцій з квитками у період новорічних і різдвяних свят. Такі дії - це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета - зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі - доступними і комфортними ", - написав він на своїй сторінці в мережі Facebook.
Для цього, як зазначив Є.Кравцов, "Укрзалізниця" розширює можливості онлайн-системи продажу квитків, призначає нові і додаткові поїзди.
За даними ПАТ, під час зимових свят (22.12.2017-11.01.2018) поїздами подорожували 2,4 млн пасажирів.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
В Україну "на щиті" повернулись 909 оборонців
14:43, 28.03.2025
Повернення українських дітей має бути центральною частиною будь-якого мирного процесу - Єрмак
13:22, 28.03.2025
Єрмак: Лондон готовий підтримувати Україну до повного звільнення всіх депортованих українських дітей
21:05, 27.03.2025
Україна повернула понад 1,2 тис. дітей в рамках програми Bring Kids Back UA - Лубінець
16:56, 27.03.2025
З окупованої території вдалося повернути ще трьох українських дітей
11:25, 27.03.2025
ОСТАННЄ
НБУ не став продовжувати адмінобмеження P2P переказів 150 тис. грн завдяки жорсткішим самообмеженням ринку
21:23, 01.04.2025
Мінагрополітики розглядає варіанти компенсацій прифронтовим аграріям відміни 30% знижки у перевезенні зерна залізницею
21:08, 01.04.2025
Мінфін понизив ставку потенційних 3,5-річних бенчмарк-ОВДП до 15-15,5% річних
20:33, 01.04.2025
Глава UBS став найбільш високооплачуваним CEO у найбільших банках континентальної Європи у 2024 р.
19:08, 01.04.2025
ПУМБ і "Тімак Агро Україна" оновили програму кредитування добрив під врожай 2025р.