"Укрзалізниця" відновила функцію онлайн повернення квитків
ПАТ "Укрзалізниця" відновила можливість користуватися послугою повернення електронних квитків через Інтернет, повідомив виконувач обов'язків голови правління ПАТ Євген Кравцов.
"Призупинення цієї функції - це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту і спекуляцій з квитками у період новорічних і різдвяних свят. Такі дії - це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета - зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі - доступними і комфортними ", - написав він на своїй сторінці в мережі Facebook.
Для цього, як зазначив Є.Кравцов, "Укрзалізниця" розширює можливості онлайн-системи продажу квитків, призначає нові і додаткові поїзди.
За даними ПАТ, під час зимових свят (22.12.2017-11.01.2018) поїздами подорожували 2,4 млн пасажирів.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
З окупованого лівобережжя Херсонщини вдалось повернути сімох дітей
12:05, 20.02.2025
В Україну вдалося повернути ще 8 дітей з окупованих територій – Єрмак
21:22, 14.02.2025
Україна повернула з окупованих територій ще двох українських дітей – Єрмак
20:36, 12.02.2025
Україна повернула з окупованого Криму ще 8 дітей
19:21, 06.02.2025
Зеленський: в Україну з російського полону повернулися ще 150 захисників
16:15, 05.02.2025
ОСТАННЄ
Українські борошномели скаржаться на складності із закупівлею пшениці - аналітики
20:56, 25.02.2025
Банк Кредит Дніпро у вкладеннях в цінні папери зберігатиме пріоритет за ОВДП
20:52, 25.02.2025
Угорщина наполягає на гарантіях щодо переговорів про транзит газу через Україну
20:02, 25.02.2025
Експорт української пшениці пожвавився, ціни на внутрішньому ринку не відстають від світових - аналітики
18:46, 25.02.2025
Для понад 10 млн громадян пенсії підвищаться на 11,5% в результаті індексації з 1 березня – Шмигаль