"Укрзалізниця" відновила функцію онлайн повернення квитків
ПАТ "Укрзалізниця" відновила можливість користуватися послугою повернення електронних квитків через Інтернет, повідомив виконувач обов'язків голови правління ПАТ Євген Кравцов.
"Призупинення цієї функції - це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту і спекуляцій з квитками у період новорічних і різдвяних свят. Такі дії - це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета - зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі - доступними і комфортними ", - написав він на своїй сторінці в мережі Facebook.
Для цього, як зазначив Є.Кравцов, "Укрзалізниця" розширює можливості онлайн-системи продажу квитків, призначає нові і додаткові поїзди.
За даними ПАТ, під час зимових свят (22.12.2017-11.01.2018) поїздами подорожували 2,4 млн пасажирів.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Японія приєдналася до Міжнародної коаліції за повернення українських дітей
19:05, 27.04.2024
З окупації вдалося повернути двох підлітків, позбавлених батьківського піклування, - Херсонська ОВА
17:22, 18.04.2024
Україна представила конкретні проєкти щодо роботи над поверненням дітей, незаконно депортованих РФ
20:43, 11.04.2024
У Дніпропетровській області скасовано екстрені відключення світла
11:03, 23.03.2024
Україна повернула додому ще 9 викрадених Росією дітей
17:12, 22.03.2024
ОСТАННЄ
ICU погіршив прогноз зростання ВВП України у 2024 р. до 4,1% за покращення прогнозу інфляції до 6,4%
20:14, 26.04.2024
Фінансовий та операційний директори Ощадбанку перейшли в правління Сенс Банку
19:18, 26.04.2024
Зростання ВВП України за 3 міс.-2024 прискорилося приблизно до 4,5% - оцінка Мінекономіки
18:54, 26.04.2024
Кабмін продовжив чинний тариф на е/е для населення до 31 травня 2024 р.
16:58, 26.04.2024
Прем'єр: Пільгову ціну на газ продовжено до кінця літа, на світло - до кінця весни