"Укрзалізниця" відновила функцію онлайн повернення квитків
ПАТ "Укрзалізниця" відновила можливість користуватися послугою повернення електронних квитків через Інтернет, повідомив виконувач обов'язків голови правління ПАТ Євген Кравцов.
"Призупинення цієї функції - це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту і спекуляцій з квитками у період новорічних і різдвяних свят. Такі дії - це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета - зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі - доступними і комфортними ", - написав він на своїй сторінці в мережі Facebook.
Для цього, як зазначив Є.Кравцов, "Укрзалізниця" розширює можливості онлайн-системи продажу квитків, призначає нові і додаткові поїзди.
За даними ПАТ, під час зимових свят (22.12.2017-11.01.2018) поїздами подорожували 2,4 млн пасажирів.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Офіс генпрокурора про рішення Генасамблеї ООН щодо депортованих українських дітей: світ вимагає реакції
18:15, 04.12.2025
Меланія Трамп: співпраця у питанні повернення українських дітей сприятиме просуванню процесу на наступному етапі
16:14, 04.12.2025
У Чернігові розпочав роботу 8-й центр ментального здоров’я мережі ПОВЕРНЕННЯ
10:56, 27.11.2025
Ще трьох українських дітей повернули з ТОТ у межах ініціативи Bring Kids Back UA – Єрмак
19:28, 26.11.2025
ОБСЄ працює над аналізом потенційних сценаріїв повернення значної кількості українців додому через завершення тимчасового захисту ЄС
17:08, 26.11.2025
ОСТАННЄ
Мінфін проводить консультації з бізнесом щодо ПДВ для ФОПів - Марченко
14:58, 05.12.2025
На конкурс на 4 незалежних членів наглядової ради "Енергоатому" подалися 83 кандидати
13:18, 05.12.2025
Кабмін схвалив Дорожню карту у сфері закупівель для наближення до стандартів ЄС та затвердив заходи на 2025-2027 рр.
12:18, 05.12.2025
ФГВФО до 8 грудня включно визначить інвестора неплатоспроможного РВС Банку з 3 претендентів
11:57, 05.12.2025
Житлова підтримка людей та відновлення регіонів є пріоритетом програм Мінрозвитку на 2026 рік