"Укрзалізниця" відновила функцію онлайн повернення квитків
ПАТ "Укрзалізниця" відновила можливість користуватися послугою повернення електронних квитків через Інтернет, повідомив виконувач обов'язків голови правління ПАТ Євген Кравцов.
"Призупинення цієї функції - це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту і спекуляцій з квитками у період новорічних і різдвяних свят. Такі дії - це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета - зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі - доступними і комфортними ", - написав він на своїй сторінці в мережі Facebook.
Для цього, як зазначив Є.Кравцов, "Укрзалізниця" розширює можливості онлайн-системи продажу квитків, призначає нові і додаткові поїзди.
За даними ПАТ, під час зимових свят (22.12.2017-11.01.2018) поїздами подорожували 2,4 млн пасажирів.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Зеленський про території: На сьогодні можлива справедлива версія – стоїмо там, де стоїмо, повертати окуповане будемо дипломатичним шляхом
18:55, 20.12.2025
В Україну повернуто ще 1003 тіла, які за твердженням російської сторони належать українським військовослужбовцям - Коордштаб
11:43, 19.12.2025
в Україну з РФ та ТОТ повернулись 15 українців за процедурою взаємного возз’єднання сімей – зустріч Лубінця і Москалькової
17:59, 16.12.2025
На Одещині світло повернули для 185 тис. абонентів – ОВА
11:45, 15.12.2025
Хлопчика вдалося повернути з ТОТ Херсонщини – ОВА
19:21, 12.12.2025
ОСТАННЄ
"ТАС Дніпровагонмаш" вперше поставив вагони-платформи для євроколії
20:09, 25.12.2025
Заборгованість населення України за ЖКП у III кв. зменшилася на 5,4% – Держстат
18:46, 25.12.2025
Учасники консенсус-прогнозу Мінекономіки погіршили оцінку очікування зростання ВВП у 2026р до 2,4%, у 2027р – до 4,1%
18:02, 25.12.2025
Мінекономіки напрацьовує концепцію централізації управління державними корпоративними правами
17:18, 25.12.2025
"Київміськбуд" отримав 2,56 млрд грн докапіталізації та оновив керівництво