Економіка

Подарунковий набір з популярної в США різдвяної пісні подорожчав на 0,7% в 2017 р

Подарунковий набір, складений на основі популярної в англомовних країнах різдвяної пісеньки "Дванадцять днів Різдва", обійдеться американцям в цьому році майже в $ 157,6 тис., свідчать дані PNC Wealth Management.

"Дванадцять днів Різдва" - це англійська народна пісня, присвячена святкам, тобто періоду від католицького Різдва (25 грудня) до свята Богоявлення (6 січня). Її текст був вперше записаний в кінці XVIII століття. У пісні 12 куплетів, в яких співається про 12 подарунків: куріпку на грушевому дереві, дві горлиці, три французькі несучки, чотири співочих птаха, п'ять золотих кілець, шість гусок, сім плаваючих лебедів, вісім молочниць, дев'ять танцюючих леді, десять лордів, що скачуть, одинадцять гравців волинщиків і дванадцять барабанщиків.

Згідно з даними PNC, вартість усіх 364 що згадуються в пісні персонажів і предметів в цьому році становить майже $ 157,558 тис., Збільшившись за рік на 0,7%, або на $ 1 тис. Тим часом, з моменту початку підрахунку в 1984 році зростання ціни перевищує $ 57 тис., відзначається в повідомленні.

Якщо ж покупець вирішить заощадити і візьме лише по одному предмету кожного виду, в цьому році набір обійдеться в $ 34,559 тис., Що на 0,6% дорожче, ніж в 2016 році.

PNC Christmas Price Index (PNC CPI) розраховується вже більше 30 років, для його розрахунку використовуються дані рітейлерів, акторських агентств, магазинів домашніх тварин, а також інші джерела. З 1984 року індекс, який враховує по одному предмету кожного виду, збільшився на 83,4%.

При цьому приріст індексу приблизно збігається з темпами споживчої інфляції в США. Хоча в окремі роки є винятки, але історія PNC CPI показує, що його середньорічне збільшення збігається зі зміною індексу інфляції в США.

Споживчі ціни в США за 12 місяців, що закінчилися в листопаді, піднялися на 2,2%, за даними міністерства праці. Індекс базової інфляції, що не враховує волатильні ціни на продукти харчування і енергоносії, виріс менш значно -на 1,7%.

Індекс базової інфляції PNC CPI в цьому році збільшився на 0,9% - до $ 21,434 тис. З нього, за аналогією з офіційними індикаторами, виключені подарунки з найбільш волатильними цінами - лебеді. Однак за минулий рік вартість цих птахів не змінилася, залишившись на рівні $ 13,125 тис. за штуку, що, до того ж, практично збігається з їхньою ціною в 1984 році.

"Економіка США зростає стійкими темпами, чому сприяє більш високий рівень довіри споживачів, низький рівень безробіття, помірне підвищення заробітної плати і низькі процентні ставки, - відзначає головний інвестиційний директор PNC Asset Management Group Томас Мелчер. - Проте, PNC CPI ріс повільними темпами в 0,6%, оскільки компанії, схоже, не поспішають перекладати витрати на споживачів".

В цілому вартість дев'яти складових індексу залишилася на минулорічному рівні - несучок, співочих птахів, золотих кілець, гусок, лебедів, молочниць, леді і лордів. Тим часом золоті кільця подорожчали за рік на 10% (перший підйом з 2012 року).

Вартість житла для куріпки - грушевого дерева - зросла на 5,2%. При цьому ціна самого птаха не змінилася, в зв'язку з чим вартість куріпки разом з деревом  на 4,7% більше, ніж в минулому році.

Повний набір подарунків з пісні, замовлений через інтернет, зараз обійшовся б покупцеві в $ 204,849 тис., або на 1,1% більше, ніж роком раніше. Онлайн-купівля всіх згадуваних в пісеньці товарів в одному екземплярі обійшлася б американцеві також на 1,1% дорожче - в $ 45,096 тис. Значна різниця в порівнянні з покупкою подарунків в звичайному магазині пов'язана з високою вартістю доставки живих птахів.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ