Економіка

"Сьогодні" відзначає 20-річчя

20 років тому почалася історія бренду "Сьогодні". З'явилася газета, яка швидко завоювала любов і повагу читачів і стала одним із найпопулярніших видань в Україні.

Бренд "Сьогодні" - це найбільший інформаційний майданчик України, який об'єднує унікальні можливості трьох медіа - телебачення, сайту і газети.

20-річчя бренду - спільне свято трьох редакцій, які оперативно інформують про те, що відбувається у всіх сферах життя суспільства, надаючи різноманітну, перевірену та об’єктивну інформацію. Зі своїми глядачами і читачами Сьогодні на зв'язку 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Газета "Сегодня" - більше ніж новини. Це аналітичний погляд на те, що діється сьогодні за вікном, як з цим жити і що буде далі. Це все, що потрібно знати сьогодні, щоб мати власну думку про те, що відбувається в світі і країні.

15 грудня 2017 вийшов ювілейний номер газети з сюрпризами та подарунками для читачів, а на сайті Сьогодні.ua з'явився розділ "20 років бренду Сьогодні. 20 років улюбленій газеті", де читачі можуть пройти святковий тест і визначити свій характер.

"20 років для бренду, компанії, газети у наш плинний час – дуже значний термін. Серце радіє, що "Сьогодні" в такому поважному віці залишається молодою, креативною, живою. Ми змінюємося, зростаємо та розвиваємося разом із країною, стаємо більш аналітичними і насиченими. Але не втрачаємо оптимізму і легкості. У ювілейному номері ми згадали про найзірковіших гостей редакції і найцікавіші інтерв'ю, відкрили закулісся своєї улюбленої професії і розповіли про найбільш незвичайні місця, де побували кореспонденти. А ще - вигадали 8 святкових журналістських коктейлів, аби ви змогли разом з нами відзначити 20-річчя "Сьогодні", - розповіла головний редактор газети "Сегодня" Ольга Гук.

ТОВ "Медіа Група Україна" – медіа-холдинг, який об'єднує національний телеканал загального інтересу "Україна", телеканал НЛО TV, Індиго TV, тематичні канали "Футбол 1" / "Футбол 2", канали "Донбас", "34 канал", "Сигма", сейлз-хаус "Медіапартнерство", компанію "Діджитал Скрінз"(OLL.TV, Xtra TV, Ukraine.TV), продакшн-компанії "Теле Про", кросмедійна платформа СЬОГОДНІ.

 

Реклама
Реклама

ОСТАННЄ