Економіка

"Київстар" вивчає можливість оскарження штрафу АМКУ на 21,3 млн грн

Тарифікація голосових викликів у мережі оператора мобільного зв'язку "Київстар" повністю відповідає вимогам закону "Про телекомунікації", заявляє компанія.

"Усвідомлюючи занепокоєння Антимонопольного комітету України щодо ймовірної недосконалості деяких у комунікації з абонентами, компанія завчасно вжила відповідних заходів, щоб зробити таку комунікацію зрозумілішою. При цьому питання про можливе оскарження "Київстаром" рішення АМКУ про накладення штрафу поки що розглядається", - сказала провідний фахівець зі зв'язків із громадськістю "Київстару" Ірина Леличенко, слова якої наведено в заяві компанії.

Вона наголосила, що, згідно з офіційною позицією оператора, претензії АМКУ не стосуються тарифікації голосових викликів, але виключно того, як компанія інформувала про це абонентів.

"Тарифікація голосових викликів у мережі "Київстар" повністю відповідає вимогам закону України "Про телекомунікації" і "Правилам надання та отримання телекомунікаційних послуг". Зауважимо, що всі оператори мобільного зв'язку України застосовують той самий принцип тарифікації", - йдеться в заяві.

Компанія наголошує, що завжди діє в інтересах абонентів і в рамках чинного законодавства України.

Як повідомлялося, АМКУ прийняв рішення про накладення штрафу в розмірі 21 млн 307,6 тис. грн на "Київстар" у справі щодо комунікації умов тарифікації дзвінків.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ