Компанія Visa оголосила про запуск звукових, анімаційних та тактильних розпізнавальних елементів бренду. Вже скоро про успішне завершення транзакцій будуть повідомляти анімаційною картинкою, звуковим сигналом або короткою вібрацією. «Звук Visa» вперше можна буде почути з початком глобальної рекламної кампанії, присвяченої відкриттю Зимових Олімпійських ігор 2018 року в Пхенчхані. Про це компанія повідомила в пресс-релізі у вівторок.
“Протягом 60 років бренд Visa залишається глобальним символом інновацій та швидких і безпечних платежів", - говорить Лінн Біггар, глобальний директор Visa з маркетингу та комунікацій. – Девіз Visa «Всюди, де прагнеш бути» набуває особливого значення для бренду в контексті стрімкого розвитку електронних платежів та торгівлі. У світі з’являється все більше нових способів оплати товарів та послуг, отже впровадження сенсорних елементів брендингу надасть споживачам додатковий рівень впевненості, на який вони розраховують кожного разу використовуючи Visa.”
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
WhiteBIT та Visa підписали меморандум про наміри, щоб співпрацювати задля підвищення зручності використання криптоактивів
15:10, 11.08.2023
Паралімпійська збірна України здобула нагороду The Visa Award
14:29, 24.06.2022
Visa продовжила термін роботи російських карток за кордоном на один день – до 11 березня
13:05, 09.03.2022
Visa йде з Росії – Федоров
06:56, 06.03.2022
Visa скасує внутрішні транзакційні та міжбанківські комісії у торговельних точках
13:55, 04.03.2022
ОСТАННЄ
Виплата пенсій пенсіонерам-переселенцям, які не пройшли ідентифікацію, поновлюється після її проходження - Мінсоцполітики
10:02, 02.05.2024
ДП "Ліси України" додали до переліку критично важливих для економіки підприємств
07:36, 02.05.2024
Бізнес другий місяць поспіль позитивно оцінює поточну ділову активність - НБУ
07:13, 02.05.2024
Кількість переказів у NovaPay в I кв.-2024 зросла на 18%, транзакцій - на 24%
19:26, 01.05.2024
У "Метінвесті" очікують повернення на робочі місця 6-7 тисяч із 8 тисяч мобілізованих працівників