Економіка

"Чорна п'ятниця" -2017 у магазинах побутової техніки та електроніки України була значно успішнішою за торішню - GfK

Тиждень з 20 до 26 листопада 2017 року, на яку випала "чорна п'ятниця" у цьому році, показала зростання продажу побутової техніки і електроніки у традиційних роздрібних магазинах у розмірі 80% (порівняно з попереднім тижнем), тоді як у 2016 році аналогічний період показав зростання у 30%, свідчать дані щотижневого дослідження GfK Ukraine Point of Sales Tracking.

Згідно з повідомленням компанії GfK, загальна кількість проданих одиниць товару в період 20-26 листопада зросла на 58% порівняно з попереднім тижнем. У 2016 році в період розпродажів "чорної п'ятниці" було продано на 24% одиниць товару більше, ніж попереднього тижня.

На ринку смартфонів продаж "чорної п'ятниці" виріс на 50% порівняно з попереднім тижнем. В індивідуальних пропозиціях роздрібних торговців і маркетингових активностей на ринку анонсувалися значні знижки.

За даними щотижневого дослідження Point of Sales Tracking, у середньому ціна смартфонів зменшилася на 5%. Саме реальна зміна середньої ціни на ринку на одну з моделей смартфонів становила 17% порівняно з ціною попереднього тижня.

На ринку ноутбуків продаж у тиждень "чорної п'ятниці" виріс на 60% порівняно з попереднім тижнем. У минулому році зростання продажу ноутбуків у "чорну п'ятницю" становив 20%. Ціна на найпопулярнішу модель ноутбука на тижні "чорної п'ятниці" у 2017 році зменшилася в середньому на 10%.

Продаж планшетів збільшився на 67% порівняно з минулим тижнем. У 2016 році зростання у "чорну п'ятницю" становило 13%. На найпопулярнішу модель планшета ціна зменшилася в середньому на ринку на 6%, а маркетингові активності окремих продавців спровокували подвійне зростання продажу цієї моделі.

Продаж на ринку телевізорів зріс на 171% порівняно з тижнем до "чорної п'ятниці", показавши утричі більше зростання, ніж в той самий період минулого року. Найпопулярніші моделі телевізорів коштували у тиждень "чорної п'ятниці" в середньому майже на 25% дешевше.

У секторі великої побутової техніки - зріс продаж холодильників на 117%, реальні ціни в середньому на ринку падали до 20%. Кількість проданих одиниць найпопулярнішої цього тижня моделі зросла приблизно уп'ятеро порівняно із попереднім тижнем. Також у тиждень "чорної п'ятниці" українці придбали майже удвічі більше пральних машин, ніж на попередньому тижні. Середнє зниження ціни на пральні машини становило 5%. Найпопулярніші за підсумками тижня моделі продавалися у середньому на ринку за зниженою на 20% ціною.

На ринку малої побутової техніки найбільше зріс продаж м'ясорубок - майже удвічі, найбільше реальне зменшення ціни у середньому на ринку дорівнював 20%. Також майже удвічі зріс продаж пилососів, на найпопулярнішу модель тижня ціни впали на 15%.

"Показники продажу у період знижок до "чорної п'ятниці" є результатом не лише реального зниження цін на товари у цей період, а й підвищеною маркетинговою активністю виробників і продавців саме у цей період", - зазначають експерти компанії.

Тижнева панель GfK Ukraine Point of Sales Tracking - панель найбільших роздрібних продавців ринку побутової техніки та електроніки, сукупний обіг яких становить 2/3 ринку техніки України.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ