"Київстар" запровадив нові тарифи з безлімітним Інтернетом
"Київстар", найбільший український оператор мобільного зв'язку, у вівторок представив нову лінійку тарифів для абонентів передплаченого доступу, слідом за конкурентами включивши в неї тарифи з безлімітним 3G-інтернетом.
Відповідно до прес-релізу оператора, він оновив одразу лінійку тарифів як для абонентів передплаченого зв'язку, так і для контрактних абонентів, хоча ще тиждень тому передбачалося, що тарифи для контрактних абонентів будуть запущені через місяць після prepaid.
Лінійка тарифів для абонентів передплаченого зв'язку складається з чотирьох позицій: "Безлім Розмови", "Безлім Соцмережі", "Безлім Відео" та "Максимальний Безлім" - вартістю в діапазоні від 45 грн/міс. до 155 грн/міс.
Згідно архіву тарифних планів на сайті компанії, в 2016 році діяло 18 тарифних планів prepaid (зокрема 12 регіональних) вартістю в діапазоні від 35 грн на місяць до 175 грн на місяць. У найдешевшому тарифі, який називався "Розмови", був відсутній передплачений трафік Інтернету, а в найдорожчому він був обмежений 6000 МБ.
Для контрактних абонентів нова лінійка тарифів складається з п'яти позицій: "Безлім", "Безлім Extra", "Безлім Silver", "Безлім Gold" і "Безлім Platinum" в діапазоні вартості від 95 грн на місяць до 1000 грн на місяць.
Згідно з архівом, в 2016 році контрактні абоненти могли вибирати з дев'яти тарифів (включаючи чотири регіональних) у діапазоні вартості від 65 грн на місяць до 900 грн на місяць. У найдешевшому тарифі, який називався "Розмови", передплачений інтернет-трафік 4000 МБ, а в найдорожчому - 12000 МБ.
"Київстар" вказує, що особливістю більшості нових тарифів є надання голосової "SIM-пари", а в нових контрактних підключеннях компанія надасть можливість користуватися послугами авансом, оплачуючи їх в наступному місяці.
Раніше президент "Київстару" Петро Чернишов також зазначав, що в безлімітному інтернеті від "Київстару", на відміну від тарифу основного конкурента, зокрема, не буде заборони на використання торрентів і роздачу інтернету з телефону.
"Але він буде дорожчим, тому що не буде обмежень", - сказав президент "Київстару".
За його словами, подання нової лінійки тарифів для корпоративних клієнтів передбачалося через місяць після корпоративних клієнтів.
П.Чернишов вказував також, що компанія не "женеться за клієнтами", намагаючись надавати їм більш дешеві послуги, а навпаки, її нові тарифи спрямовані на підвищення ARPU (щомісячного доходу з абонента) за рахунок надання йому додаткових послуг. У той же час він констатував, що в нинішньому конкурентному полі на українському ринку "Київстару" з таким підходом вдається утримувати всіх клієнтів.
Президент компанії підкреслював, що якщо за рік вдасться наростити ARPU (середній дохід з одного абонента на місяць) в гривні на 10%, то це буде дуже хорошим результатом.
"Київстар" обслуговує близько 26 млн абонентів в Україні. Його акціонери - міжнародна група VEON (раніше - VimpelCom Ltd.). Акції групи котируються на фондовій біржі NASDAQ (Нью-Йорк).
Його виручка за перше півріччя 2017 року збільшилася на 10,8% порівняно з аналогічним періодом 2016 року - до 7,929 млрд грн, а EBITDA виросла на 13,8% - до 4,378 млрд грн. У другому кварталі 2017 року порівняно з другим кварталом 2016 року споживання голосових послуг (MoU) зросла на 2,5% - до 573 хвилин, а ARPU збільшився на 8,5% - до 48 грн.