12:43 03.08.2015

Экономия на обычных вещах - шанс получить скидку в 1500 гривен в отпуск. Маркетинг для людей от сети "Сильпо Вояж"

3 мин читать
(подается на языке оригинала) Сучасний світовий маркетинг вже давно перестав бути "продажним" і став соціальним. І тому в економічно сталих та впливових країнах компанії відмовляються від програм, націлених на форсований продаж товару. Зміцнення стосунків з клієнтами виходить на перший план. І в повній мірі гарний приклад такого тренду в Україні демонструє FOZZY Group, до якої належать мережа супермаркетів "Сільпо" та агенції з туризму "Сільпо Вояж". Коли з основними прийомами маркетингу не знайомі хіба що школярі молодших класів, продати клієнту свій товар стандартними для минулого сторіччя методами стає все важче. Єдиним правильним способом є реальна турбота про клієнта, створення для нього найкомфортніших умов співпраці і постійне підтвердження того, що саме він – найголовніше для компанії. Тож, мережі "Сільпо" та "Сільпо Вояж" обрали перспективний напрям у розробці програм лояльності для клієнтів. Наприкінці 2014 року, у час, коли люди ходять до магазинів найчастіше, мережа "Сільпо" спільно з мережею туристичних агенцій "Сільпо Вояж" провели акцію, яка несе користь досі. Саме зараз і до 31 серпня 2015 року у вас є можливість скористуватися знижками на придбання туру від "Сільпо Вояж", які ви заробляли три місяці тому. За умовами акції "Змінюй пейзаж з "Сільпо Вояж", що тривала з 01.11.2014 до 31.12.2014 р. у Києві, кожен учасник програми "Власний рахунок" (тобто будь-який постійний клієнт) при купівлі товарів у мережі "Сільпо" мав можливість отримати знижку на придбання турів: - 5% або -500 грн на покупку будь-якого туру при покупці товарів на 2 000 грн; - 6% на будь-який тур або -1000 грн на покупку туру вартістю від 10 000 грн при покупці товарів на 3 000 грн; - 7% на будь-який тур або -1500 грн на покупку туру вартістю від 15 000 грн при покупці товарів на 5 000 грн. При цьому незалежно від знижки кожен учасник акції отримує додаткові бонуси на картку "Власний рахунок" (1 копійка за кожну гривню вартості туру), які можна використати для придбання будь-яких товарів у мережі супермаркетів. Очікувано акція привернула увагу постійних клієнтів і змусила нервувати конкурентів – спостерігаючи за тим, як піклуються у "Сільпо Вояж" про своїх відвідувачів, прибічники інших представників ринку почали все частіше віддавати перевагу саме "Сільпо". У свою чергу мережа агенцій "Сільпо Вояж" зупинятись не збирається і повідомляє про намір зробити спільні акції з "Власним рахунком" регулярними. До речі, слідкувати за ними, відстежувати сюрпризи та оформити підписку на розсилку новин можна на сайті www.silpovoyage.com.ua/. Тож, "Сільпо Вояж" демонструє переваги "маркетингу для людей", після впровадження якого всі залишаються задоволені: клієнти отримують надзвичайно приємні бонуси. І це дає змогу клієнтам суттєво заощаджувати, не відмовляючи собі у звичних речах. Сподіватимемось, що піонери соціального маркетингу досягнуть ще більших успіхів і покажуть гідний приклад іншим компаніям. Телефон "Сільпо Вояж" 044 392-06-06.
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА