17:12 22.12.2022

Корпорація "Еталон" оцінює закупівлі шкільних автобусів у 2023 році на рівні 2022 року, незважаючи на збільшення субвенції на третину

2 хв читати

Київ. 22 грудня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА – Передбачена на 2023 рік освітня субвенція на закупівлю шкільних автобусів, незважаючи на те, що її збільшено майже на третину – з 753 млн грн до мільярда грн, дозволить орієнтовно закупити 450-500 автобусів, тобто стільки, скільки 2022 року, з урахуванням зростання цін на них, вважає директор Торгового дому "Еталон Авто" Вадим Шкарупін.

"Цього року освітня субвенція передбачала закупівлю орієнтовно 450-500 автобусів, а міністр освіти Сергій Шкарлет говорив про дефіцит 3,3 тис. автобусів. Якщо на поточний рік програма передбачала субвенцію у розмірі 753 млн грн, то на 2023 заплановано 1 млрд грн. Але кількість автобусів не збільшилася через зрозумілі причини: всі виробники залежать від імпортних комплектувальних, а курс долара на початку війни був 26-27 грн/$, сьогодні - 36 грн/$, а на наступний рік закладено 42,2 грн/$, тому ціни будуть інші, а кількість та ж", - сказав він на пресконференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" у четвер.

Шкарупін зазначив, що цього року реалізація програми закупівлі шкільних автобусів розпочалася пізно, тому корпорація зверталася до уряду з проханням перенести залишок субвенції на наступний рік. Рішення поки що не прийнято.

Він також нагадав, що Євросоюз надав Україні EUR14 млн на закупівлю шкільних автобусів. "Але, наскільки я розумію, автобуси закуповуватимуть в Європі - до цієї суми входять доставка та логістика, яка дуже подорожчала", - уточнив він.

За словами Шкарупіна, загалом у 2022 році ринок нових автобусів України скоротився приблизно вдвічі порівняно з 2021 роком. "Більш-менш рух почався в червні, оскільки уряд дозволив ввезення ТЗ без податків - і багато хто скористався і завезли близько 500 уживаних машин. Крім того, багато автопарків зруйновано (лише в Дніпрі 200 автобусів знищено), багато транспорту мобілізовано", - зазначив він.

При цьому директор ТД уточнив, що наразі роздрібний ринок нові автобуси практично не купує. "Тому наш ринок сьогодні – це шкільні автобуси та невеликі замовлення держпідприємств для своїх потреб. І дуже мало – практично одиниці – закупівлі комерційних підприємств", – сказав він.

Розповідаючи про сьогоднішніх конкурентів на ринку автобусів, президент корпорації "Еталон" Володимир Бутко повідомив, що наразі у тендерах на шкільні автобуси беруть участь автобуси "Еталон" та "Атаман" заводу "Черкаський автобус", який з квітня відновив їх випуск і працює в звичайному режимі.

Корпорація "Еталон" включає 21 підприємство. Основні напрями – виробництво автотранспортних засобів, машинобудування, складська логістика.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Обстріли росіянами ХФТІ у 2022 р. мали на меті завдання шкоди атомному об'єкту, їх і кваліфіковано як екоцид

За три роки роботи екологічних прокуратур викрито понад сотню злочинних груп, які скоювали злочини у сфері надро- та лісокористування

Заступниця генпрокурора Літвінова: Розслідуємо воєнні злочини РФ проти довкілля, працюємо над притягненням злочинців до відповідальності

Новий керуючий заарештованими активами замість "ЖК "Воздвиженка" буде обраний до 12 червня - голова АРМА

Німецька MC-Bauchemie має намір інвестувати EUR 1,5 млн у розширення виробництва сухих будівельних сумішей

Понад 85% українців виступають за визнання нелегітимності правління Путіна й розрив усіх відносин із РФ, крім гуманітарних, - соцопитування

Українці найкраще ставляться до Канади, Латвії та Великої Британії, ставлення до Польщі та США суттєво погіршилося - соцопитування

Відправлення в Україну підрозділів країн-союзниць підтримують 3/4 українців - соцопитування

Із зовнішніх процесів на Україну найгірше впливають проблеми у відносинах із Польщею, ситуація у США та політика уряду Угорщини - соцопитування

ТОВ "ЖК "Воздвиженка" попросило владу втрутитися в ситуацію з АРМА щодо заміни управителя заарештованими активами

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА